Troms

Bli med på ditt lokallags årsmøte i Skeiv Ungdom!

Skeiv Ungdom året begynner alltid med en hektisk årsmøtesesong. I år har vi 13 lokallag spredd utover landet fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord som alle skal ha årsmøtet for å blant annet velge nytt lokallagsstyre.

Har du lyst til å bli bedre kjent med det skeive miljøet der du bor, eller har du hatt lyst til å bli mer aktiv, kanskje til og med stille til et verv i et styret? Være med å planlegge kafetreff, aksjoner, kurs? Eller er det en sak du synes Skeiv Ungdom burde jobbe mer med? Da bør du ta turen til ditt lokallags årsmøte!

Du må være betalende medlem for å kunne ha stemmerett på årmøtet. Dersom du ikke har betalt medlemskontingenten for 2016, kan du sende SMS med tekst «Skeiv betal 50» til 1938 (Det vil også være mulig å fikse dette rett før møtet). Dette er din mulighet til å være med å bestemme hva ditt Skeiv Ungdom lokallag skal jobbe med!

• Bodø: Når:  26. januar 2016, kl. 17:30. Sted: Kulturhuset Gimle i Bodø. Mer info her.
  • Buskerud: 19. februar 2016, kl. 18:00. Sted: Lauritz Hervigs vei 115, Drammen. For mer info ta kontakt på buskerud(a)skeivungdom.no
  • Hedmark: Når: 06. februar 2016, kl 16:00. Sted: ikke bestemt ennå. Følg Skeiv Ungdom Hedmark på facebook.
  • Hordaland: Tidligere Skeiv Ungdom Bergen har bytta navn til Skeiv Ungdom Hordaland på årsmøtet som var 6. januar. Følg Skeiv Ungdom Hordaland på facebook.
  • Møre og Romsdal: Når: 06. mars 2016. Sted: Ikke bestemt ennå. Følg Skeiv Ungdom Møre og Romsdal på facebook.
  • Oppland: Når: 3. februar 2016, kl 18:00. Sted: Pillarguri kafe, Otta. Mer info her.
  • Oslo: Når: 19. februar 2016, kl 18:00. Sted: Skeiv Ungdoms kontorer, Tollbugata 24. Mer info her.
  • Rogaland: Når: 13. februar, kl 17:30. Sted: Metropolis. Mer info her.
  • Sør: Når: 20 januar 2016, kl. 18:00. Sted: Egon Kristiansan, Markensgate 39. Mer info her.
  • Telemark: Mer info kommer seinere. Følg med på Skeiv Ungdom Telemark sine facebook sider.
  • Troms: Når: 12. mars 2016. Sted: Ikke bestemt ennå.
  • Trøndelag: Når: 14. februar 2016, kl 13:00. Sted: Ikke bestemt ennå. Følg med på Skeiv Ungdom Trøndelag sine facebook sider.
  • Østfold: Når: 26. januar 2016, kl. 18:00. Sted: St. Croix huset, St. Croixgt 16, Fredrikstad. Mer info her.

Ønsker du å starte et lokallag i ditt nærområde? Ta kontakt med post(a)skeivungdom.no