Årsmøte i SkU Follo 2014

Årsmøtet vil finne sted på Skeiv Ungdoms lokaler i Oslo, Tollbugata 24.  Veibeskrivelse står nederst i denne artikelen. Hvis du ikke finner fram kan du ringe oss på 95 40 50 17.

Alle medlemmer er hjertelig velkomne. Dersom du ikke er medlem eller har betalt medlemskontingenten for 2013, kan du gjøre det sende SMS med tekst «Skeiv betal 50″ til 1938 (Det vil også være mulig å fikse dette rett før møtet). Dette er din mulighet til å være med å bestemme hva Skeiv Ungdom Follo skal jobbe med!

Foreløpig saksliste:

• Godkjenning av innkalling
  • Godkjenning av dagsorden
  • Valg av møteleder, referent, 2 protokollunderskrivere og tellekorps.
  • Arbeidsprogram for 2014
  • Valg av styre og landsstyrevaradelegater
  • Valg av delegater til landsmøtet
  • Eventuelt

Vil du være med å styre? Meld deg som kandidat! Styremedlemmene møtes ca. 1 gang i måneden og skaper aktivitet i lokallaget. Send en mail til follo@skeivungdom.no om du er interessert.

Innkallingen er også sendt ut pr epost ifra Skeiv Ungdom Follo. Endelig innkalling med alle vedlegg vil bli sendt ut senest en uke før årsmøte.

Skeiv Ungdom Follo

Veibeskrivelse:
Nærmeste t-banestopp er Stortingen, Trikk/buss er Kongens gate (i Tollbugata) eller Wessels plass. Nærmeste togstasjon er Oslo Sentralstasjon. Kontoret ligger i Tollbugata i samme kvartal som sykepleieforbundet. Ved inngangen er det en frisørsalong i 30-talls stil. Hvis du kommer fra Karl Johan går du inn Kongens gate mot Akershus festning. Trykk på ringeklokka til du finner Skeiv Ungdom.